söndag 27 december 2009

Lövgren - var god vänta

- Den 3 september ansåg jag tiden mogen att pröva bloggvärlden. Bestämde mig då för att mer eller mindre regelbundet återkomma med korta inlägg och bilder.

Tanken var, och är, att inte bara rapportera från politikens värld. Det finns ju så många andra upplevelser som är värda en liten kommentar. Är ofta på resande fot, varför jag gärna delar med mig med lite restips. Nu på väg till Nilen för att se om det fortfarande finns krokodiler nedströms Aswan-dammen. Fotot är från förra nyårsresan i Indien - där fanns det vilda krokodiler! Så jag återkommer efter trettondagen med svaret om Nilens krokodiler.

Som en minneskrönika - Gå gärna bakåt i bloggen och läs höstens inlägg.

Hoppas du får ett härligt 2010. Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar