torsdag 15 april 2010

Strandsatt i Bryssel


Regionkommittens tvådagarsmöte avslutat. Återkommer om lite information. Letar just nu ett sätt att ta mig hem härifrån. Allt flyg inställt på grund av vulkanutbrottet på Island. Tågen fullbokade och inte ens hyrbilar finns. Får nu börja med att hitta ett hotell. Tur att Central Sweden och Ted Bergman finns här i Bryssel. Då kan jag i alla fall få hjälp med en arbetsplats imorgon, om inga förbindelser dyker upp.

Fotot på VM-pokalen tog jag vid ett tidigare sammanträde i Regionkommitten. Den får symbolisera att Michel Platini, Uefa:s ordförande, deltog under onsdagens sammanträde och bl.a. berättade om idrottens möjligheter att samarbeta med samhället.

1 kommentar:

  1. Hej, Har min son Mathias och hans kompis Petri (20 år) i Bryssel nu. De kom från London, via buss och färja från Dover över till Calais Frankrike. Vidare upp till Bryssel. Jag Mathias mamma försöker hysteriskt hitta ett sätt för dom att ta sig från Bryssel vidare upp mot Sverige. Det finns inget som fungerar. Om du har ideer eller hör något vore jag tacksam om du ringde mig eller mejlade mig. 070-6359803
    annenygren@telia.com :-)

    SvaraRadera